Facebook şi alte reţele de socializare costă companiile britanice miliarde de dolari

Autor: Magraon Andreea 09.08.2010

Companiile din Marea Britanie pierd miliarde de dolari din cauză că angajaţii lor stau ore întregi pe site-urile de socializare în timpul serviciului, relatează Reuters, care citează un studiu realizat de site-ul de recrutare britanic MyJobGroup.co.uk. Potrivit studiului, aproximativ 2 milioane din angajaţii companiilor britanice petrec peste o oră din ziua de lucru pe site-urile de socializare, precum Facebook sau Twitter. "Rezultatele noastre dovedesc clar că angajaţii britanici petrec foarte mult timp la serviciu pe reţelele de socializare, activitate ce poate avea efecte negative asupra productivităţii multor companii din ţară", a declarat Lee Fayer, managing director al Myjobgroup.co.uk. Coordonatorii raportului estimează că timpul pierdut de angajaţi pe Facebook şi Twitter poate costa companiile până la 22,16 miliarde de dolari. De asemenea, studiul a mai arătat că jumătate din angajaţii intervievaţi au declarat că accesează astfel de site-uri în timpul serviciului.