Credit Europe Bank a demarat în 30 iulie o anchetă privind dispariţia banilor din conturile unor clienţi

Ziarul Financiar 11.08.2010

Credit Europe Bank a început, la 30 iulie, o anchetă internă pentru investigarea sesizărilor primite din partea unor clienţi, care au reclamat că le-au dispărut banii din conturile deschise la sucursala Braşov a instituţiei de credit, iar pe 5 august banca a sesizat Parchetul, informează Mediafax.

"Cu privire la informaţiile apărute în presă referitoare la dispariţia unor sume de bani din conturile unor clienţi ai Credit Europe Bank Sucursala Braşov, vă aducem la cunoştinţă că în urma sesizărilor primite din partea unor clienţi ai sucursalei, în data de 30 iulie, am demarat o anchetă internă pentru investigarea plângerilor", se arată într-un comunicat al Credit Europe Bank.

Totodată, banca a sesizat, la 5 august, Parchetul de pe lângă Judecătoria Braşov pentru demararea cercetărilor.

"Cazul este investigat în acest moment de către Direcţia de Investigare a Infracţiunilor de Criminalitate Organizată şi Terorism (DIICOT). Pentru a nu periclita rezultatele anchetei desfăşurate de organele de cercetare penală, nu putem da mai multe informaţii despre caz (...). În funcţie de rezultatele verificărilor, vom întreprinde demersurile necesare, astfel încât, în limitele impuse de lege, să nu fie păgubit niciun client căruia legea îi dă dreptate", se mai spune în comunicat.