15% dintre români cumpără un produs după ce au văzut o reclamă online

Autor: Magraon Andreea 24.08.2010

15% dintre utilizatorii români de internet cumpără un produs după vizionarea unei reclame online, se arată într-un studiu despre impactul publicităţii online şi atitudinea utilizatorilor de internet faţă de aceasta, realizat de IAB România, asociaţia industriei de publicitate online, şi de compania de cercetare online eResearch. Trei sferturi dintre ei completează cu ajutorul internetului informaţiile despre branduri, produse sau servicii primite din alte medii şi au o intenţie mi mare de a achiziţiona produsul, se arată în studiu. "Probabilitatea de a cumpăra un produs după ce s-au informat suplimentar prin intermediul internetului creşte pentru cei care au căutat ce spun bloggerii despre produs (45,4%) şi în cazul celor care au căutat pe forumuri sau reţele sociale mai multe informaţii despre produs (44,2%)", se mai arată în studiul IAB România. Studiul s-a derulat pe 52 de site-uri, pe un eşantion de 10.647 persoane.