Albalact: rebrandingul Zuzu costă 500.000 de euro

Ziarul Financiar 25.08.2010

Campania pentru promovarea procesului de rebranding prin care a trecut marca Zuzu de la Albalact începe în septembrie şi va dura până la finalul lui noiembrie şi va cuprinde toate canalele, atât media cât şi acţiunile dedicate pentru zona de comerţ. Este doar cireaşa de pe tort a unui proiect în valoare de 500.000 de euro, într-un an în care companiile, mai îngrijorate ca oricând de scăderea vânzărilor şi a profitabilităţii, au preferat să investească mai puţin şi să urmărească mai degrabă concurenţa.

Deşi avea o cotă de piaţă în volum de 29% la finalul anului trecut, pe segmentul laptelui pasteurizat, "trebuia să facem ceva nou, pentru că aceasta este tradiţia mărcii", declară Cristina Miclea, director de marketing la Albalact.
Citiţi mai multe despre rebrandingul mărcii Zuzu pe www.businessmagazin.ro.