Albalact: rebrandingul Zuzu costă 500.000 de euro
Campania pentru promovarea procesului de rebranding prin care a
trecut marca Zuzu de la Albalact începe în septembrie şi va dura
până la finalul lui noiembrie şi va cuprinde toate canalele, atât
media cât şi acţiunile dedicate pentru zona de comerţ. Este doar
cireaşa de pe tort a unui proiect în valoare de 500.000 de euro,
într-un an în care companiile, mai îngrijorate ca oricând de
scăderea vânzărilor şi a profitabilităţii, au preferat să
investească mai puţin şi să urmărească mai degrabă
concurenţa.
Deşi avea o cotă de piaţă în volum de 29% la finalul anului trecut,
pe segmentul laptelui pasteurizat, "trebuia să facem ceva nou,
pentru că aceasta este tradiţia mărcii", declară Cristina Miclea,
director de marketing la Albalact.
Citiţi mai multe despre rebrandingul mărcii Zuzu pe www.businessmagazin.ro.