Kraft are 500.000 de euro pentru promovarea biscuiţilor Tuc
Kraft Foods, cel mai mare jucător pe piaţa locală a ciocolatei,
intră pe segmentul snacks-urilor sărate prin lansarea biscuiţilor
Tuc în România, cu un buget de 0,5 mil. euro în acest an.
Brandul este prezent în portofoliul internaţional al producătorului
american Kraft din 2007, fiind preluat de la grupul francez Danone,
alături de Lu.
"În România, piaţa de snacksuri sărate este în prezent dominată
de chipsuri, biscuiţii săraţi fiind la început de drum, cu un
număr redus de sortimente. Prin lansarea gamei Tuc ne propunem să
dezvoltăm acest segment, investiţia de peste 2 milioane de lei
(circa 0,5 mil. euro - n. red.) pentru susţinerea lansării în 2010
fiind pe măsură", au declarat reprezentanţii Kraft Foods
România.
Compania americană a realizat anul trecut afaceri de 138 mil. euro
la nivel local, în scădere cu circa 12% faţă de 2008, având în
portofoliu branduri precum Jacobs, Milka, Poiana sau Smash. Kraft
nu deţine fabrici în România, însă are trei parteneriate cu
producători locali de dulciuri şi cafea.