Bershka deschide magazinul la Unirea, după o investiţie de circa 3,5 mil. euro
Spaniolii de la Inditex, care operează retaileri precum Zara şi
Bershka, au finalizat construcţia unui spaţiu de 1.200 de metri
pătraţi din cadrul magazinului Unirea Shopping Center şi deschid
astăzi a patra unitate Bershka din Bucureşti, în urma unei
investiţii de circa 3,5 mil. euro. Banii s-au concretizat în
spaţiul comercial şi în faţada clădirii.
Magazinul Bershka, structurat pe două niveluri, a preluat o
suprafaţă de 300 mp la parter, după retragerea parfumeriei Ina
Center, şi 850 mp la etajul 1, în aripa Călăraşi. Spaţiul de la
etaj a fost ocupat anterior de circa 20 de chiriaşi, care au fost
relocaţi în diverse alte spaţii goale din magazin, potrivit
reprezentanţilor Unirea Shopping Center. Investiţia în deschiderea
noului magazin este estimată la 1.500-2.000 de euro pe metru
pătrat, ceea ce înseamnă că bugetul pentru deschidere s-a încadrat
între 1,8 mil. euro şi 2,4 mil. euro.
"Pe lângă suprafaţa comercială a magazinului, un element cu
puternic visual este faţada clădirii, care are 30 de metri înălţime
şi peste 2.000 metri pătraţi de ceramică, pe care sunt amplasate 3
logo-uri ale brandului", spun reprezentanţii Inditex.
Faţada clădirii, care acoperă nu doar suprafaţa noului magazin
Bershka, ci se întinde şi desupra altor chiriaşi, plasaţi între
Zara şi McDonald's, a fost refăcută în parteneriat cu Inditex cu
ajutorul unei sume de 1,5 mil. euro, după cum a anunţat anterior
conducerea centrului comercial.
Suportul spaniolilor în reconstrucţia a circa un sfert din faţada
magazinului Unirea s-a observat pe parcursul lucrărilor de
renovare. Acestea au fost efectuate de compania de construcţii
Goa Invest, al cărei nume apare pe panoul "şantierelor", în
momentul amenajării fiecărui magazin din portofoliul Inditex.
Inditex a intrat în România în 2004, iar în prezent are peste 40 de
magazine deschise. Pe lângă cele opt magazine Bershka la nivel
local, compania administrează 10 unităţi Zara, opt Pull & Bear,
şapte Stradivarius, patru magazine Oysho, 3 unităţi Zara Home şi
două Massimo Dutti. Toate au generat anul trecut afaceri de aproape
75 de milioane de euro, în creştere cu circa 50% faţă de
2008.