Vedeţi aici lista cu comunităţile online ale clienţilor nemulţumiti

Autor: Adrian Voicu 08.09.2010

Clienţii care au suportat până acum în tăcere costurile mari ale creditelor contractate în anii trecuţi devin tot mai vehemenţi odată cu apropierea termenului de 19 septembrie, până la care băncile ar trebui să încheie actele adiţionale pentru modificarea contractelor, potrivit Ordonanţei nr. 50 din iunie. Moda grupurilor de iniţiativă, lansată în urmă cu numai două luni de clienţi ai Volks­bank şi ai BCR, pare să se extindă rapid, în ultima săptă­mână mişcarea fiind replicată şi de clienţi ai altor bănci - Bancpost, Raiffeisen, Alpha Bank, BRD, ING, OTP, RBS sau Banca Transilvania.

Vedeţi aici o listă cu adresele comunităţilor online ale clienţilor nemulţumiţi ai băncilor

Lista comunităţilor a fost realizată din recomandările cititorilor. Dacă mai aveţi adrese pe care doriţi să le recomandaţi, puteţi să o faceţi în zona de comentarii a acestui articol.