Albalact a investit 500.000 de euro în rebrandingul mărcii Zuzu
Albalact, cel mai mare producător independent de lactate, a
investit 500.000 de euro pentru a realiza rebrandingul Zuzu, cel
mai vândut brand din portofoliul companiei. "Zuzu avea nevoie de
acest rebranding, deoarece pentru a fi un brand credibil trebuia să
treacă printr-un proces de maturizare.
În plus, am vrut să menţinem brandul în poziţia de lider pe piaţa
laptelui şi să creştem vânzările pe celelalte categorii pe care
este prezent, precum şi notorietatea brandului", a declarat
Cristina Miclea, directorul de marketing al companiei, fără a
dezvălui însă care era notorietatea brandului înainte de
rebranding. Ea a adăugat că Zuzu asigură 40% din vânzările
companiei din Alba, care s-au ridicat anul trecut la 53 mil. euro.
Astfel, potrivit estimărilor ZF, Zuzu a înregistrat anul trecut
vânzări de peste 21 mil. euro. Aceasta este cea de-a doua
investiţie în rebranding realizată de Albalact anul acesta, după ce
a alocat 300.000 de euro mărcii Rarăul. Zuzu deţine în prezent o
cotă de piaţă de peste 30% din piaţa laptelui pasteurizat şi de 20%
din întreaga categorie a laptelui, estimată la aproximativ 100 mil.
euro, potrivit datelor companiei. "Vrem să câştigăm unul sau două
procente din piaţa laptelui până la finalul anului", a completat
Miclea. Brandul din portofoliul Albalact concurează cu mărci precum
Napolact, Milli, LaDorna, Danone sau Brailact.