Cosmeticele Henkel iau locul jeanşilor Versace pe Calea Victoriei

Autor: Mihaela Popescu 13.09.2010

Producătorul german de bunuri de larg consum Henkel a deschis recent primul magazin pop-up de pe piaţa locală, cu o durată de viaţă de doar o lună, pentru a-şi promova brandul de produse pentru păr Syoss lansat în România în urmă cu aproximativ un an. Magazinul este amplasat pe Calea Victoriei din Capitală, în fostul spaţiu al magazinului de lux Versace Jeans. "Magazinele pop-up sunt magazine care se deschid pe o perioadă limitată de timp, între una şi 30 de zile, de către retaileri sau alte companii. Avantajele acestui tip de magazin sunt crearea sentimentului de nou, de exclusivitate şi elementul supriză caracteristice unei promoţii. De obicei un pop-up store este mai puţin costisitor decât o reclamă la televizor", a explicat Carmen Ravon, consultant al King Sturge, compania care a intermediat tranzacţia de închiriere a fostului spaţiu Versace.