Avans de 7% pentru Heineken România în primul semestru

Autor: Diana Tudor Stoica 14.09.2010

Heineken România, producătorul brandurilor de bere Golden Brau şi Ciuc, a înregistrat o creştere de 7% a cifrei de afaceri în prima jumătate a acestui an comparativ cu aceeaşi perioadă a anului 2009, la 542 milioane lei brut şi 451 milioane lei net.

"În ciuda trendului descendent înregistrat de piaţa berii din România, în prima jumătate a anului 2010, am înregistrat o creştere de 7% a cifrei de afaceri, comparativ cu acceaşi perioadă a anului 2009. În primul semestru al anului 2010, am continuat să investim în mărcile noastre şi ne-am concentrat pe activele de bază ale companiei. În plus, ne-am îmbunătăţit abilitatea de a genera lichidităţi printr-o revizuire atentă a investiţiilor, prin programele de management al costurilor şi prin managementul capitalului de lucru", a declarat Jan Derck van Karnebeek, director general al Heineken România.