RCS&RDS ar vrea să-şi vândă cartelele prin magazinele românilor din Italia

Autor: Adrian Seceleanu 13.10.2010

RCS&RDS va încerca să-şi dezvolte în Italia o reţea de distribuţie a cartelelor de telefonie mobilă care să fie formată din magazine deţinute de români, au declarat reprezentanţii operatorului în prima comunicare oficială legată de lansarea DigiMobil Italia. Compania din Italia va dezvolta în curând şi o reţea de distribuţie alcătuită din magazine româneşti, intenţionând să ofere un avantaj (…) comunităţii româneşti din Italia", au spus oficialii companiei. Cei peste un milion de români aflaţi la muncă în Italia, care au nevoie de soluţii de comunicare cu conaţionalii din Spania şi România, reprezintă ţinta lansării serviciilor de telefonie mobilă DigiMobil pe o nouă piaţă din UE, au precizat reprezentanţii RCS&RDS. "RCS&RDS oferă, începând din această lună, servicii de telefonie mobilă celor peste 1.000.000 de rezidenţi români din Italia. Aceasta este a doua intrare a operatorului telecom român într-o ţară străină cu un serviciu de telefonie mobilă, după lansarea telefoniei mobile în Spania, în 2008", au spus oficialii RCS&RDS. Cartela preplătită Digi Mobil Italia, în valoare de 5 euro (fără TVA), asigură acces la convorbiri de 300 de minute către reţelele mobile Digi din Italia, Spania şi România şi către reţeaua fixă Digi Tel din România. Cele 300 de minute pot fi reportate în luna succesivă în cazul în care clientul nu le-a utilizat pe toate în perioada pentru care a reîncărcat cartela. Minutele nu pot fi utilizate către reţelele fixe din ţări ca Ungaria, unde RCS&RDS este de asemenea prezentă. Compania nu a oferit date referitoare la valoarea investiţiei sau numărul de angajaţi. RCS&RDS, numărul unu pe servicii TV şi internet fix în România, a avut anul trecut afaceri de aproape 400 mil. euro.