Scala JWT fuzionează cu Cohn&Jansen. Noua agenţie poartă numele de Cohn&Jansen JWT

Autor: Adriana Rosoga 14.10.2010

Agenţiile de publicitate Scala JWT şi Cohn&Jansen vor forma o nouă agenţie care va purta denumirea de Cohn&Jansen JWT, în urma fuziunii anunţate de acţionarii celor două companii.

"Decizia ambelor părţi este explicată atât de considerente strategice, de business, dar şi ţinând cont de aspecte privind istoricul recent sau afinităţile personale", se arată înr-un comunicat de presă al agenţiei.

Noua agenţie va avea 50 de angajaţi, iar cifra de afaceri reunită a celor două companii, care provine exclusiv din fee-urile de agenţie, este de 1,8 milioane de euro.

Aţionariatul Cohn&Jansen va fi format din aceiaşi oameni care deţineau companiile iniţial: Petra Hoyos, Andrei Cohn, Cristina Jansen şi Peter Jansen.

Echipa managerială va fi formată din Alina Tudose (managing director), Andrei Cohn (creative director), Demetra Garbasevschi (head of business development) şi Georgeta Petrescu (chief financial officer). Agenţia va oferi servicii integrate - strategie, creaţie, digital şi direct marketing.

Portofoliul companiei cuprinde clienţi precum: Avon, Bayer (OTCs), Bunge (Floriol, Unisol), GarantiBank, Henkel (Perwoll online), Karamolegos Bakery, Kraft (Jacobs, Nova Brasilia), MegaImage, Nestle (KitKat), Nokia, Praktiker (online), România Liberă, Valvis Holding (Sâmbureşti, Aqua Carpatica).

Cohn&Jansen JWT este afiliată uneia dintre cele mai mari reţele globale, JWT.