BUSINESS Magazin ediţia 300: Strategii de afaceri cu Ţiriac, Patriciu, multinaţionale şi bancheri

Autor: Ionut Bonoiu 19.10.2010

Sunt bogaţi, agresivi, atenţi, inte ligenţi sau speculanţi, dar în orice caz informaţi. Ei simt cel mai bine tendinţele în business şi au acces la informaţii la primă mână. Înţeleg că orice modificare a obiceiurilor de cumpărare ale americanilor sau asiaticilor pot avea efecte imediate în România, scrie revista BUSINESS Magazin.



Cei mai importanţi ma­nageri şi antre­pre­nori au fost permanent în aten­ţia întregii prese de busi­ness din Ro­mânia. Argu­mentul este evident şi imediat.
De la middle-ma­nageri la consul­tanţi şi mici aface­rişti, toată lumea era in­te­resată - fie că economia/con­su­mul creş­tea sau, dim­potrivă, se pră­bu­şea - să des­co­pe­re indiciile din spa­tele decla­ra­ţi­ilor unor oameni de afa­ceri precum Ion Ţiriac sau Dinu Pa­triciu, ale ban­che­ri­lor care con­duc gru­puri pre­cum BCR, BRD, ING sau ale şefilor locali ai multi­na­ţiona­le­lor pre­cum P&G, Vo­da­fone, sau Unilever.

Revista BUSI­NESS Ma­ga­zin a sin­te­tizat 300 dintre cele mai impor­tante filo­zofii de afaceri ale managerilor, antre­pre­norilor şi autorităţilor cu care redac­to­rii publicaţiei au discutat pe par­cursul celor 300 de ediţii de la apa­riţia sa pe piaţă în urmă cu şase ani.