Facebook caută şef pentru divizia de publicitate

Autor: Magraon Andreea 27.10.2010

Facebook, cea mai mare reţea de socializare din lume, caută un nou director pentru divizia de publicitate, după ce Mike Murphy, cel care ocupă această poziţie de cinci ani, se va retrage la sfârşitul anului pentru a petrece mai mult timp cu familia, relatează The Wall Street Journal. El este responsabil pentru strategia media şi de publicitate a Facebook. Demisia lui Murphy vine în contextul în care reţeaua de socializare creşte cu o viteză foarte mare şi caută nou canale de venituri. În luna iulie, Facebook a atins cifra de 500 de milioane de utilizatori şi a lansat noi aplicaţii pentru site, precum indicarea locului în care utilizatorii se află, cu scopul de a a atrage cât mai multă publicitate. Veniturile companiei sunt aşteptate să atingă în acest an o valoare cuprinsă între 1,2 şi 2 miliarde de dolari. Bloomberg a scris în urmă cu două luni că Facebook va obţine în 2010 1,4 miliarde de dolari numai din publicitate. Înainte de Facebook, Murphy a lucrat la gigantul internet Yahoo!, unde a fost vicepreşedinte al diviziei de vânzări.