Vânzările Heineken au mers mai bine în România decât în Cehia sau Polonia

Autor: Ioana David 27.10.2010

Heineken România, producătorul brandurilor de bere Golden Brau şi Ciuc, a înregistrat vânzări în creştere în trimestrul trei din acest an, evoluţie care împreună cu rezultatele poztive din Serbia, Belarus şi Austria au compensat parţial declinul din state precum Polonia, Cehia, Ungaria şi Grecia, se arată în raportul trimestrial al grupului. În Europa Centrală şi de Est (fără Rusia) volumele au scăzut cu 1%, însă compania nu a precizat dinamica exactă a volumelor vândute în România. Compania a anunţat anterior că cifra de afaceri din România s-a majorat cu de 7% în prima jumătate a acestui an raportat la intervalul similar din 2009, la 542 milioane lei brut şi 451 milioane lei net. Reprezentanţii producătorului nu au comunicat însă atunci şi dinamica vânzărilor în volum.