Vânzările Metro în România au fost afectate în trimestrul trei de măsurile de austeritate

Autor: Popescu Vlad 02.11.2010

Vânzările grupului german Metro în Europa de Est au crescut în trimestrul al treilea cu 10,1%, la 4,25 miliarde euro, în principal datorită performanţelor bune din Rusia şi Turcia, însă rata de creştere a fost afectată de piaţa românească, unde măsurile de austeritate au afectat sectorul retail.

În primele nouă luni ale anului, vânzările Metro în Europa de Est au urcat cu 7,1%, la 12 miliarde euro, se arată într-un raport financiar al companiei.

Divizia Cash & Carry a înregistrat vânzări de 8,18 miliarde euro în regiune în perioada ianuarie-septembrie, din care 2,93 miliarde euro în trimestrul al treilea, în urcare cu 3,2%, respectiv 7,1%.

Real a avut performanţe mai bune în Europa de Est, cu vânzări de 2,18 miliarde euro la nouă luni (+16,3%), respectiv 722 milioane euro în intervalul iulie-septembrie (în urcare cu 10,6%).