Scandalul de 5 lei de la RCS&RDS: clienţii îşi pot rezilia fără penalităţi contractul de telefonie fixă

Autor: Adrian Seceleanu 03.11.2010

RCS&RDS, unul dintre cei mai mari operatori telecom locali, şi-a notificat la finele lunii trecute clienţii serviciului de telefonie fixă "DigiTel Asociat" că îşi pot rezilia, fără penalităţi, contractele, până la finele lunii noiembrie. Compania respectă astfel un ultimatum impus de Autoritatea de Reglementare în Comunicaţii.

Arbitrul telecom a obligat RCS&RDS să transmită această notificare după ce operatorul a introdus în luna iunie, fără a-şi informa în prealabil utilizatorii, o taxă de mentenanţă în valoare de cinci lei pentru clienţii care primeau serviciul gratuit (în asociere cu un contract de servicii de cablu sau internet).

RCS&RDS trebuia să le trimită clienţilor notificări până la finele lunii octombrie.

RCS&RDS avea la finele anului trecut 1,6 milioane de clienţi pe telefonia fixă şi 1,35 milioane pe telefonia mobilă.