Economatul Facebook: reţeaua de socializare oferă membrilor cupoane de reduceri în magazine

Autor: Radu Racu 04.11.2010

Compania care deţine reţeaua de socializare online Facebook a lansat un serviciu care permite anumitor retaileri să ofere discounturi consistente membrilor care folosesc aplicaţia de pe smartphone-urile lor. Utilizatorii Facebook aflaţi la cumpărături într-un magazin agreat se pot loga online prin intermediul telefonului mobil şi pot primi un discount pe care să-l folosească imediat în magazin, scrie Financial Times.

Programul Facebook Deals a fost lansat în SUA dar va fi disponibil la nivel internaţional în lunile următoare.

Mark Zuckerberg, fondatorul reţelei de socializare, a declarat miercuri că Facebook Places a depăşit serviciile concurente devenind aplicaţia cu cel mai mare număr de utilizatori de smartphone-uri.

retailerii îşi pot crea prin intermediul serviciului o interfaţă unde să publice propriile oferte speciale , un aspect care va elimina nevoia unor angajaţi suplimentari pentru înscrierea afacerii. Facebook nu percepe niciun comision pentru acest serviciu.

Mai multe lanţuri de magazine din SUA vor lansa oferte speciale prin intermediul acestei aplicaţii. Reţeaua de restaurante mexicane de tip fast-food Chipotle oferă două antreuri la preţ de unu, magazinele de mobilă şi decoraţiuni Macy's oferă reduceri de 20% , iar retailerul de îmbrăcăminte Gap dă gratis câte o pereche de blugi primilor 10.000 de persoane care folosesc aplicaţia într-un magazin propriu.