Patriciu: 50.000 de români intră zilnic într-un Mic.ro. Media vânzărilor pe magazin este de 730 de euro/zi

Autor: Adelina Mihai 13.11.2010

În fiecare zi, 50.000 de români intră într-unul din magazinele Mic.ro, deţinute de omul de afaceri Dinu Patriciu, iar vânzările zilnice din toată reţeaua au ajuns la o medie de 1,2 milioane de lei (285.000 de euro).

"Sunt magazine care vând de 2.000 de euro/zi, de 1.000 de euro pe zi sau de 200 de euro/zi. Media vâzărilor pe fiecare magazin Mic.ro este de 730 de euro pe zi", a spus vineri seară Dinu Patriciu, în cadrul unei conferinţe de presă.

Planul său este de a dezvolta un lanţ de 1.000 de chioşcuri şi 2.000 de magazine pe roţi Mic.ro în următorii doi ani şi de a extinde reţeaua preluată MiniMax la 150 de unităţi după transformarea acestora în magazine tradiţionale.

"În prezent sunt 150 de Mic.ro fixe, iar până în aprilie anul viitor vom avea peste 500, urmând ca până la finele lui 2011 să avem 1.000 de magazine. Iar cele 2000 de vehicule Mic.ro mobile la fiecare colţ de stradă vor însemna ceva pentru oameni. Până acum vânzările ne-au depăşit aşteptările, pentru că estimam că mult mai târziu vor ajunge să fie profitabile. Deocamdată sunt profitabile, dar marginal", a adăugat Patriciu. Valoarea investiţiei totale a omului de afaceri în dezvoltarea celui mai puternic business din comerţul tradiţional este de 200 de milioane de euro.