Afacerile derulate de grupul german HeidelbergCement în România au scăzut cu 12% la nouă luni

Ziarul Financiar 18.11.2010

Vânzările producătorului de materiale de construcţii HeidelbergCement în România au scăzut în primele nouă luni cu 12% în valoare şi cu 10-11% în volum, a declarat, joi, Mihai Rohan, şeful operaţiunilor grupului german din România, reunite sub denumirea Carpatcement Holding, citat de Mediafax Business.

În primele nouă luni din 2009 vânzările Carpatcement Holding au scăzut cu 30% în valoare şi s-au diminuat cu procentaje cuprinse între 20% şi 60% în volum, la nivelul celor trei divizii, de ciment, betoane şi agregate.

Pe întregul an afacerile Carpatcement Holding s-ar putea diminua cu 10%, potrivit lui Rohan.
Anul trecut rulajul total a fost de 312,5 milioane euro.

Preţurile de vânzare ale cimentului, produsul cu ponderea cea mai importantă în afacerile grupului german în România, au scăzut cu 5-6% în acest an, potrivit sursei citate.

Rohan a afirmat că investiţiile Carpatcement Holding din acest an vor totaliza aproximativ opt milioane de euro, un nivel similar fiind programat şi pentru 2011. Citiţi mai multe despre rezultatele producătorului HeidelbergCement în România pe www.mediafax.biz.