Ce planuri are Autovit.ro sub umbrela Naspers

Autor: Neagu Lidia-Ileana 18.11.2010

Site-ul de anunţuri autovit.ro, deţinut de grupul sud-african Naspers, intenţionează să integreze platforma într-un alt site al grupului, prin intermediul căruia utilizatorii vor avea acces şi vor putea publica anunţuri în alte state din UE.

"Avem un proiect cu site-ul automoto.eu din cadrul grupului nostru, prin care oricine din Europa poate posta anunţuri şi dorim să oferim această facilitate şi utilizatorilor autovit.ro, care astfel vor putea posta şi vizualiza anunţurile nu doar din România, ci din toată Europa", a declarat Attila Okanyi, directorul general al site-ului. Proiectul urmează să devină funcţional în primul trimestru al anului viitor. Tot în aceeaşi perioadă, site-ul va avea o nouă secţiune dedicată anunţurilor de vânzare a maşinilor noi. "Vom înfiinţa o secţiune a maşinilor noi existente pe stoc. Vor fi maşini noi din showroomuri sau de teste ale dealerilor auto, dar şi persoanele fizice pot posta anunţuri", a spus Okanyi.

În perioada ianuarie-octombrie site-ul a înregistrat aproape 412.500 de anunţuri şi aproximativ un milion de vizitatori lunari.

Din numărul total al anunţurilor, peste 60% din maşini sunt fabricate între 2000 şi 2007, respectiv 250.000 de unităţi, peste 25% (104.500 de unităţi) sunt fabricate în perioada 1990-2000 şi aproape 14% în intervalul 2008-2010. Ca preţ, ponderea cea mai mare o au maşinile care costă sub 5.000 de euro, respectiv 44,4%, urmate de automobilele din palierul 5.000-10.000 euro (32,3%).