Frunza din brandul turistic ar putea apărea pe fiecare produs agro-alimentar românesc

Autor: Mediafax 19.11.2010

Ministrul Agriculturii, Valeriu Tabără, propune ca fiecare aliment produs în România să aibă o etichetă care să conţină frunza din brandul turistic al României şi spune că mierea, fructele şi carnea de ovine vor fi promovate extern prin campanii comune cu Italia, Grecia, Cipru, Tunisia şi Bulgaria.

"Eu mă gândesc serios ca brandul acesta naţional să vină şi pe produsele agricole româneşti, mai ales că l-a preluat şi Lucian Bute. Eu cred că acest brand, dincolo de dezbaterea care a fost şi care a trecut în zona politică, de ce nu l-ai aduce şi l-ai stiliza pe toate produsele care aparţin României? Şi pe produsele care se duc la export, dar şi pe cele care se vând în ţară", a declarat Valeriu Tabără.

El a afirmat că producţia agro-alimentară autohtonă este una de calitate şi că sunt "foarte multe semne de întrebare" privind importurile.

Potrivit ministrului, în cazul în care cumpărătorul ar vedea frunza pe un produs, s-ar gândi: "Da, domnule, e produs românesc, mă pot adresa cu multă siguranţă".

În plus, postarea frunzei pe produs ar creşte, în opinia lui Tabără, responsabilitatea firmei producătoare. Citiţi mai mult despre cum frunza din brandul turistic ar putea apărea pe fiecare produs agro-alimentar românesc pe www.mediafax.ro