Den Braven şi-a majorat vânzările cu 30% în primele zece luni, la 34 mil. euro

Autor: Andreea Neferu 22.11.2010

Producătorul de materiale de construcţii Den Braven România, subsidiara locală a grupului olandez Den Braven, a consemnat în primele zece luni ale lui 2010 vânzări în creştere cu 30% faţă de aceeaşi perioadă a anului precedent, până la 33,7 mil. euro. "Aceste rezultate au fost determinate în primul rând de creşterea exporturilor, care au avansat cu 71% faţă de aceeaşi perioadă a anului trecut", a declarat Adrian State, directorul general al Den Braven România. Cele mai importante pieţe de export au fost Polonia, Italia, Cehia şi Austria, însă în total Den Braven România exportă în prezent către 32 de state, după ce a pătruns în 2010 şi pe pieţele din Vietnam, Argentina şi Lituania. Vânzările pe piaţa românească au însumat în intervalul ianuarie-octombrie puţin peste 15 mil. euro, în creştere cu 5%. Consolidarea departamentului de vânzări a fost una dintre priorităţile Den Braven în 2010, astfel că producătorul a angajat încă 10 persoane, până la un efectiv de 60 de persoane. Den Braven este singurul producător de spume poliuretanice, hotmelt şi sisteme de spumă poliuretanică rigidă pentru termo-fono-hidroizolaţii în construcţii de pe piaţa românească.