Sanofi-Aventis investeşte 2,8 mil. euro în promovarea Modafen Hot Drink

Autor: Ioana David 29.11.2010

Sanofi-Aventis, cel mai mare jucător de pe piaţa de medicamente, investeşte 2,8 mil. euro (rate-card) în perioada noiembrie-decembrie 2010 în promovarea Modafen Hot Drink, produs lansat recent. Plicurile Modafen Hot Drink face parte din portofoliul de produse pentru răceală şi gripă al companiei.Segmentul de plicuri de pe piaţa de răceală se ridică la 32 mil. lei (6,7 mil. euro - în periooada octombrie 2009-septembrie 2010) şi 3,7 miloane de unităţi.

"Targetul principal al Modafen Hot Drink îl reprezintă persoanele tinere, de până în 35 de ani, studiile demonstrând că circa 57% dintre cei care preferă plicurile ca formă de tratament fac parte din grupa de vârstă 18-34 de ani", a sus Marius Topală, director consumer helth care al Sanofi Aventis.

Piaţa totală de răceală şi gripă se ridică la 14,7 mil. unităţi anual şi are o valoare de 100 mil. lei (23,8 mil. euro).