Oriflame estimează o creştere a vânzărilor de sub 5%
Criza financiară a schimbat comportamentul de consum al
românilor, care cumpără mai puţine produse, şi totodată se
orientează spre produse mai ieftine, după cum spune Pavlina
Marinova (foto), managing director al Oriflame România.
Ea adaugă că pentru a face faţă crizei Oriflame a introdus în
catalog mai multe produse mai ieftine, dar nu a precizat ponderea
acestora. Oriflame România estimează pentru acest an o creştere a
afacerilor de sub 5%, după un declin de peste 10% al vânzărilor în
primele şase luni şi un avans de peste 10% în a doua jumătate a
anului.
Anul trecut compania a avut o cifră de afaceri de 20 de milioane de
euro, potrivit datelor companiei. "Noi vom creşte pentru că a
crescut baza de clienţi, dar comanda medie, atât ca valoare, cât şi
ca număr de produse, e mai mică", a explicat Marinova. Pavlina
Marinova a înlocuit-o în acest an la conducerea companiei Oriflame
pe Monica Tatoiu, care a lucrat în companie timp de 14 ani.
Principalul competitor local al Oriflame pe piaţa vânzărilor de
cosmetice prin catalog este Avon.