Lowe&Partners a câştigat contul producătorului de medicamente generice Labormed
Lowe&Partners a câştigat contul producătorului de medicamente generice Labormed, în urma unei licitaţii organizate în perioada iunie-septembrie 2010 la care au participat patru agenţii.
Pentru campania de imagine a Labormed Lowe a dezvoltat un spot TV, iar serviciile de media sunt asigurate de agenţia Brand Connection.
"Aveam nevoie de o campanie de educare în masă, de aceea am aleas televiziunea ca şi canal media principal de comunicare", spune Mihai Fetcu, Director de Creaţie Lowe&Partners.
Grupul de media Lowe, ce include agenţiile Lowe & Partners (publicitate), Initiative (media), Hyperactive (interactive), Brand Connection (media), Lowe PR (PR) şi Medic One (comunicare medicală), a avut anul trecut afaceri de 50,7 mil. Euro, în scădere de la 56,1 milioane euro.
Printre clienţii grupului se numără Austrian Airlines, Bayer,
Boehringer-Ingelheim, Crucea Roşie Română, Eli Lilly, Ferrero,
Johnson & Johnson, La Redoute, Labormed sau Unilever (Domestos,
Cif, Rexona, Rama, Clear, Delikat).