Mega Image testează segmentul chioşcurilor cu magazinele Shop&Go

Ziarul Financiar 14.12.2010

Mega Image, compania care deţine lanţurile de supermarketuri Mega Image şi Red Market, intră cu un nou format, Shop&Go, pe segementul chioşcurilor. Noile magazine ale companiei au suprafeţe mai mici decât supermarketurile reţelei, care depăşeşsc 500 de metri pătraţi. Astfel primul magazin Shop&Go, deschis în Bucureşti pe Delea Nouă, are 170 de metri pătraţi şi oferă peste 2.000 de produse, în special alimentare. Pe 17 decembrie se va deschide al doilea magazin al reţelei, în cartierul Pantelimon din Capitală.

Cu aceste deschideri retailerul deţinut de grupul belgian Delhaize, atacă segmentul magazinelor de bloc şi chioşcurilor, unul dintre cele mai afectate de criza financiară. Din 2008 până la începutul trimestrului patru din 2010, de pe harta comerţului românesc au dispărut peste 3.300 de magazine mici şi circa 900 de chioşcuri, potrivit unei analize realizate de comapania de cercetare MEMRB.

Mega Image mai deschide pe final de an şi trei supermarketuri din lanţul Mega Image, două în Bucureşti şi unul în Târgovişte. Până la sfârşitul anului, reţeaua Mega Imaga va ajunge, potrivit oficialilor companiei la 72 de magazine.

Lanţul de supermarketuri Mega Image este al doilea cel mai important din România după Billa, cu afaceri de 612,3 mil. lei (145 mil. euro) anul trecut, dar este şi cea mai extinsă reţea de supermarketuri din Capitală.