Selena se aşteaptă la afaceri de aproape 4 mil. euro

Autor: Andreea Neferu 15.12.2010

Selena România, unul dintre principalii jucători de pe piaţa locală a spumelor poliuretanice şi subsidiară a grupului polonez Selena, estimează că cifra de afaceri din 2010 va rămâne la nivelul anului precedent, de circa 16,3 milioane de lei (3,9 milioane de euro). Compania vizează pentru anul următor extinderea în continuare a portofoliului de produse şi a prezenţei în reţelele de retail. În 2010, Selena a lansat o serie de produse, precum adezivii de montaj transparenţi sau sistemul de produse pentru pardoseli Artelit Professional. În total, compania are un portofoliu de circa 300 de produse şi estimează o cotă de piaţă de 30% în domeniul spumelor poliuretanice. "Obiectivele noastre sunt ca până în 2015 să înregistrăm o cifră de afaceri de cel puţin 10 milioane de euro", a declarat Dorin Spătaru, administratorul Selena România. Principalii competitori ai companiei pe piaţa românească sunt Den Braven şi Soudal.