Orange şi Deutsche Telekom nu renunţă la brandurile proprii în Marea Britanie în ciuda succesului brandului Everything Everywhere

Ziarul Financiar 29.12.2010

Everything Everywhere, operator de telefonie mobilă creat prin fuziunea diviziilor locale ale grupurilor Orange şi Deutsche Telekom nu va renunţa la brandurile Orange şi T-Mobile, pentru a evita riscul de a pierde clienţi în faţa rivalilor de la Vodafone şi Telefonica, a declarat într-un interviu pentru Financial Times Tom Alexander, directorul executiv al operatorului.

Cu 28 de milioane de clienţi Everything Everywhere este cel mai mare operator din Marea Britanie. Primele două seturi de rezultate financiare trimestriale de la realizarea fuziunii au dezamăgit însă, scrie FT. În acest context, unii analişti se aşteptau ca operatorul să renunţe la brandul T-Mobile, pentru a reduce costurile şi complexitatea în operare.

O asemenea decizie nu va fi luată în perioada următoare şi înainte de a se fi finalizat o analiză asupra brandurilor, la finele anului viitor, spune Alexander. În plus, crede el, o asemenea decizie ar lăsa compania vulnerabilă în faţa rivalilor.

"Avem categorii mari de clienţi care sunt legaţi de brandurile Orange şi T-Mobile. Dacă ei sunt cu adevărat mulţumiţi cu aceste branduri, de ce ar vrea cineva să ia decizii drastice în ce priveşte aceste branduri?".

În altă ordine de idei, Alexander a spus că operatorul lucrează la noi modele de tarifare pentru utilizatorii de smartphone-uri, care vor duce la aplicarea unor tarife mai mari pentru clienţii care locuiesc în oraşe, şi la tarife mai mici pentru clienţii din mediul rural.