Vânzările Mazda au revenit pe creştere
Vânzările Mazda pe piaţa locală au înregistrat în 2010 o
creştere de 11% faţă de anul precedent, potrivit oficialilor
companiei, la aproape 840 de maşini. "Dorim să menţinem acest trend
ascendent şi în 2011, pentru care am stabilit un obiectiv de 850 de
unităţi vândute şi o cotă de piaţă de import de 1,2%", a declarat
Cristian Rigu, Country Manager Mazda pentru România.
Marca niponă este printre primele zece care au revenit anul trecut
pe creştere, pe o piaţă care a scăzut cu aproape 20% anul trecut şi
60% în 2009. Cea mai mare creştere a fost înregistrată de SUV-ul
CX-7, cu circa 138 de unităţi, în creştere cu aproape 40%, urmat de
modelul de clasă compactă Mazda3, care a avansat cu 34% faţă de
2009, la 333 de unităţi. Cel de-al doilea cel mai bine vândut model
nipon a fost cel de clasă mică, Mazda2, cu aproape 250 de maşini,
în avans cu 15% faţă de anul precedent.