Vânzările Mazda au revenit pe creştere

Autor: Bogdan Alecu 05.01.2011

Vânzările Mazda pe piaţa locală au înregistrat în 2010 o creştere de 11% faţă de anul precedent, potrivit oficialilor companiei, la aproape 840 de maşini. "Dorim să menţinem acest trend ascendent şi în 2011, pentru care am stabilit un obiectiv de 850 de unităţi vândute şi o cotă de piaţă de import de 1,2%", a declarat Cristian Rigu, Country Manager Mazda pentru România.

Marca niponă este printre primele zece care au revenit anul trecut pe creştere, pe o piaţă care a scăzut cu aproape 20% anul trecut şi 60% în 2009. Cea mai mare creştere a fost înregistrată de SUV-ul CX-7, cu circa 138 de unităţi, în creştere cu aproape 40%, urmat de modelul de clasă compactă Mazda3, care a avansat cu 34% faţă de 2009, la 333 de unităţi. Cel de-al doilea cel mai bine vândut model nipon a fost cel de clasă mică, Mazda2, cu aproape 250 de maşini, în avans cu 15% faţă de anul precedent.