Cum s-a vazut CES din Las Vegas: "Ma ajuti sa vand, te ajut sa vinzi"

Autor: Victor Kapra 09.01.2011

O prima lectie a targului de tehnologie CES 2011 de la Las Vegas: nu va exista mai nimic pe lumea aceasta fara cipuri, fara softuri, fara conexiune la internet. Chiar daca produci scobitori sau banane, trebuie sa te imprietenesti cu tehnologia si, pe cat posibil, cu firmele din domeniu.

Consumer Electronics Show (CES), cel mai mare targ de profil din lume, este locul perfect pentru a-i intalni pe multi dintre sefii marilor corporatii tehnologice, de la Microsoft la Panasonic, de la Verizon la Samsung sau LG. Acesti zei ai viitorului urca pe scena, sustin adevarate show-uri (nu e neobisnuit ca un CEO de top sa joace frivolul AngryBirds in fata a mii de ziaristi doar pentru a demonstra capacitatile produselor proprii) si afiseaza grafice neaparat optimiste pe ecrane uriase.

Cum fascinatia omenirii pentru noile "jucarii" ale secolului XXI si pentru universurile virtuale pe care le ofera acestea a fost destul de putin afectata de criza ultimilor ani, nu mai e o surpriza pentru nimeni ca la acest conclav al gadgeturilor sa apara si lideri din alte domenii, precum industria auto sau cea de filme. Totul e o sinergie imensa. "Ma ajuti sa vand, te ajut sa vinzi" este mai mult ca niciodata dictonul la moda la CES, rar rostit, dar subinteles. Citiţi mai mult despre cum s-a văzut CES din Las Vegas pe www.businessmagazin.ro