Cocor dă vina pe Primărie pentru “traficul scăzut de clienţi”

Autor: Andrei Chirileasa 11.01.2011

Cocor Bucureşti (COCR), compania care controlează centrul comercial cu acelaşi nume din centrul Capitalei susţine că accesul către parcarea Cocor este îngreunat din cauza anumitor restricţii ale Primăriei, "ceea ce conduce la înregistrarea unui trafic scăzut de clienţi ai magazinului Cocor, cu rezultate semnificativ negative asupra încasărilor de către chiriaşii Cocor", potrivit unui raport transmis Bursei de Valori Bucureşti.

"Având în vedere că Primăria Municipiului Bucureşti a avizat construcţia parcării Cocor, am solicitat acesteia aprobare pentru amplasarea de indicatoare rutiere pentru reglementarea circulaţiei în vederea facilizării traficului auto către parcarea Cocor, conform avizului Comisiei tehnice de circulaţie. Până la data prezentei Primăria Muncipiului Bucureşti nu ne-a răspuns oficial", se arată în raportul Cocor.

Reprezentanţii companiei spun că urmează să convoace Primăria Municipiului Bucureşti la o conciliere în vederea soluţionării problemelor semnalate, iar în caz contrare se vor adresa instanţei de judecată pentru soluţionarea diferendului.

"Suntem singura societate din zonă care, întro perioadă de profunde probleme financiare a edificat o construcţie de înaltă clasă, aşteptând un sprijin din partea autorităţilor", mai spun reprezentanţii Cocor.

Complexul comercial Cocor a fost deschis la începutul lunii octombrie, în urma unei investiţii de circa 24,5 mil. euro plus TVA, care a constat în modernizarea complexului şi extinderea acestuia prin construirea unei parcări.

Reprezentanţii Cocor au anunţat atunci că gradul de ocupare a centrului comercial este de 85% şi o chirie medie de 49 de euro pe metrul pătrat (inclusiv utilităţi).

Cocor este listată pe piaţa RASDAQ şi are o capitalizare de 16 mil. euro.