Culmea circulaţiei: faci şosea, faci trotuare, dar nu şi podul care să „sară” calea ferată

Ziarul Financiar 31.01.2011

Pentru terminarea unui proiect de 5,6 milioane de euro Primăria Capitalei s-a împotmolit în construcţia a 500 de metri de stradă - porţiune care cuprinde şi podul. Lucrările au fost programate să înceapă în 2006 şi să fie finalizate în 2007. În realitate, acestea au început în 2007 şi au fost abandonate un an mai târziu, scrie Gândul.

Proiectul străpungerii Doamna Ghica-Chişinău începe din capătul străzii Doamna Ghica, continuă pe terenul viran de pe malul lacului Colentina şi traversează calea ferată pe un pod până în spatele pieţei Delfinului din cartierul Pantelimon. Noua arteră este prevăzută cu câte două benzi pe fiecare sens şi are o lungime de doi kilometri. Pasajul suprateran va traversa calea ferată în zona Baicului şi va avea o lungime de 85,8 metri. Din spatele pieţei Delfinului viitoarea arteră de circulaţie ar fi trebuit să facă legătura cu Şoseaua Pantelimon, dar şi cu Bulevardul Chişinău, continuat cu Nicolae Grigorescu. Citiţi mai mult despre cum faci şosea, faci trotuare, dar nu şi podul care să "sară" calea ferată pe www.gandul.info