Bancherii spun că au învăţat lecţia OUG 50: “Trebuie să adoptăm un cod de conduită”

Autor: Victor Rotariu 06.02.2011

Răsvan Radu, directorul general al UniCredit Ţiriac Bank, susţine că băncile trebuie să lucreze mult mai mult în ceea ce priveşte atitudinea faţă de clienţi, pentru a recupera din încrederea pierdută, scrie Gândul.

Bancherii trebuie să adopte un cod de conduită în ceea ce priveşte relaţia cu clienţii pentru a recâştiga o parte din încrederea pierdută în faţa acestora, susţine Răsvan Radu, directorul general al UniCredit Ţiriac Bank. El a recunoscut că felul în care unele bănci au înţeles să aplice OUG 50 în forma ei iniţială a afectat sensibil încrederea clienţilor în unele instituţii financiare.

"Băncile trebuie să se autoreglementeze într-o măsură mult mai mare în privinţa atitudinii şi modului în care se comportă cu clienţii şi în care concurează, şi să adopte un cod de conduită care să fie puternic implementat în cadrul tuturor jucătorilor de pe piaţă", a declarat Radu. Citiţi mai multe pe www.gandul.info.