Voxline Communication ţinteşte afaceri de 1,9 mil. euro
Voxline Communication, care furnizează servicii integrate de
mobile marketing, a avut anul trecut afaceri de 1,7 milioane de
euro din campanii de marketing pentru telefonul mobil, a declarat
pentru ZF Dan Vîrtopeanu, general manager al companiei. Pentru
acest an compania are drept obiectiv obţinerea unor afaceri în
creştere cu 10%, la aproape 1,9 milioane de euro. Printre clienţii
Voxline Communication se numără companii precum JTI, Star Foods,
Western Union, Duracell, Braun, Dr. Oetker, Wrigley, Farmec, LG sau
Porsche România. Potrivit unui studiu realizat de Voxline
Communication, în acest an companiile se vor orienta către
aplicaţiile pentru smartphone-uri şi vor prefera SMS-ul ca metodă
de promovare pe terminalele mobile.
"Promoţiile cu înscriere prin sms vor continuat trendul ascendent
din ultimii ani - dacă în 2010 am monitorizat peste 100 de
campanii, anul acesta ne aşteptăm la o creştere între 30 şi 50%",
se arată în studiu. În România s-a ajuns la o bază de 2 milioane de
smartphone-uri, potrivit lui Vîrtopeanu, ceea ce înseamnă 10% din
totalul de 20 de milioane de telefoane mobile active în piaţă.
Voxline Communication a fost înfiinţată în 1998 cu capital francez,
având în prezent 20 de angajaţi în România.