RCS&RDS, pe urmele Nokia: operatorul de cablu îşi promovează postul de filme la metrou

Autor: Adrian Seceleanu 10.02.2011

RCS&RDS, numărul unu pe piaţa locală de cablu şi satelit TV din România, o companie care rareori îşi face reclamă pentru a-şi promova serviciile, a redecorat una dintre cele mai aglomerate staţii de metrou din Bucureşti - Piaţa Victoriei, pentru a promova Digi Film, un post de filme lansat luna trecută.

Pe bannerele instalate de RCS&RDS în staţia de metrou sunt prezentate o parte dintre filmele care rulează pe postul TV, numele şi sloganul postului. Abonamentul la Digi Film costă trei lei pe lună, inclusiv TVA.

Metroul bucureştean transportă în medie peste 500.000 de călători pe zi lucrătoare şi peste 14 milioane călători într-o lună. Mai multe companii au folosit staţia de metrou Victoriei pentru a-şi promova produsele şi serviciile, un exemplu recent fiind compania finlandeză Nokia.

RCS&RDS este numărul unu pe piaţa de servicii TV din România, cu peste 2,7 milioane de abonaţi.