Agenţia media OMD a câştigat contul Mars-Wrigley România

Autor: Cristina Roşca 10.02.2011

Agenţia de media OMD, parte a grupului de media Omnicom Media Group, a câştigat contul Mars-Wrigley România în urma unei licitaţii organizate la nivel local la care au participat în total cinci agenţii media. OMD va prelua contul de media Mars-Wrigley începând cu 01 martie 2011.

Reprezentanţii agenţiei nu au răspuns solicităzii ZF privind valoarea contului. La nivel mondial, în 2008 Mars împreună cu investitorul Warren Buffett au achiziţionat în schimbul sumei de 23 mld. dolari (15,7 mil. euro la cursul din 2008) compania Wrigley. Pe piaţa locală cele două companii nu au fuzionat, existând în continuare ca două entităţi separate. Wrigley a obţinut în 2009 în România afaceri de 51,7 mil. euro şi un profit de 7,5 mil. euro.

Mars România, al doilea jucător de pe piaţa ciocolatei după Kraft Foods şi cel mai mare jucător pe piaţa de pet-food (mâncare pentru animale) din România, a avut afaceri de 45 de milioane de euro în 2009, în scădere de la 49,3 mil. euro în anul anterior şi profit de aproape 6 milioane de euro. OMD este prezentă în România din 2000, fiind o entitate 100% Omnicom Group. În urmă cu circa un an agenţia a câştigat şi conturile Vodafone, unul dintre cele mai râvnite de pe piaţă, estimat la peste 10 milioane de euro, şi pe cel al Dacia-Renault-Nissan.