Şeful Den Braven: dacă ar fi fost încurajate investiţiile în producţie, am fi văzut mai multe companii cu rezultate în creştere

Autor: Andreea Neferu 14.02.2011

Producătorul de materiale de construcţii Den Braven România, subsidiara locală a grupului olandez Den Braven, a consemnat anul trecut afaceri de 39,5 milioane de euro, în creştere cu 28% comparativ cu anul precedent, când înregistrase vânzări de 30,8 milioane de euro. "Această creştere într-o perioadă economică dificilă prin care trecem se explică în primul rând prin faptul că am investit în producţie în 2007, deci înainte de criză", a declarat Adrian State (foto), directorul general al Den Braven România. Un alt element care a susţinut afacerile companiei în 2010 a fost consolidarea departamentului de vânzări cu încă zece agenţi. Pentru 2011, compania şi-a bugetat o creştere de 10% a afacerilor, susţinută de o strategie de majorare a cotelor de piaţă în România, precum şi de un avans al exporturilor. În 2010, exporturile totale ale companiei au crescut cu aproape 63% comparativ cu 2009, ridicându-se la 19,6 milioane de euro. În prezent, Den Braven România exportă către 32 de ţări, iar cele mai recente pieţe pe care a intrat sunt Vietnam, Argentina şi Lituania. "Dacă statul ar fi încurajat investiţiile în producţie în ultimii ani, am fi putut vorbi astăzi de mai multe companii româneşti cu rezultate în creştere, chiar şi pe timp de criză", a spus State. Den Braven este singurul producător de spume poliuretanice, hotmelt şi sisteme de spumă poliuretanică rigidă pentru termo-fono-hidroizolaţii în construcţii de pe piaţa românească.