Maguay lansează pe piaţa românească laptopuri cu motive ţărăneşti

Autor: Adrian Voicu 16.02.2011

Compania Maguay a lansat astăzi un nou brand de laptopuri sub numele MyWay. Cu ocazia lansării brandului, compania românească a realizat în colaborare cu Muzeul Ţăranului Român şi o ediţie limitată de netbook-uri care au carcasa personalizata cu motive taranesti. Astfel, unul dintre desene reprezintă o furcă de tors cioplită în lemn şi celălalt un model decorativ de pe o pernă de zestre românească.

"Am legat aceasta idee de conceptul de produs romanesc de calitate. Din convergenta acestor concepte ne-a venit ideea de a lansa serii limitate de netbookuri MyWay personalizate cu imagini ale valorilor romanesti autentice din trecut pana in prezent. Si am ajuns, inevitabil, la cultura," explica Stefan Liute, directorul de strategie al agentiei de branding Grapefruit.

"Intr-o lume aflata sub presiunea mondializarii, afirmarea identitatii proprii reprezinta o atitudine fireasca," spune Virgil Nitulescu, directorul Muzeului Taranului Roman.

Laptopurile cu amprentă românească vor avea preţuri cuprinse între 1.650 şi 1.880 de lei în funcţie de configuraţia aleasă de cumpărători.