eMag şi-a luat director de marketing de la Intel

Autor: Magraon Andreea 21.02.2011

Irinel Burloiu, 35 de ani, fostul Business Development Manager al Intel România, filiala locală a celui mai mare producător de microprocesoare din lume, a preluat de astăzi funcţia de director de marketing al eMag, cel mai mare magazin online din România. El l-a înlocuit pe Radu Apostolescu, vicepreşedinte, care a fost numit director de dezvoltare al retailerului, potrivit datelor postate pe bblogul companiei.

eMag a obţinut anul trecut afaceri de 102 milioane de euro, în creştere cu 60% comparativ cu 2009, în condiţiile în care piaţa de comerţ online electro-IT a avut un avans până la 145 mil. euro. Cel mai bine vândute produse au rămas laptopurile, eMag fiind cel mai mare vânzător de astfel de produse de pe piaţa locală, având o cotă de 25%.

Compania are în prezent şase showroom-uri în ţară, ultimul fiind deschis în luna septembrie 2010 la Constanţa, în urma unei investiţii de aproape 60.000 de euro. Pentru acest an, compania estimează afaceri de 150 milioane de euro.