Transportatorul Gefco a câştigat 24 de clienţi noi anul trecut

Autor: Neagu Lidia-Ileana 23.02.2011

GEFCO România, subsidiară a grupului francez GEFCO, a înregistrat anul trecut o creştere de 44% a cifrei de afaceri faţă de anul anterior, de la 22,8 milioane euro la 32,9 milioane euro, peste estimările iniţiale, a anunţat compania de transport şi logistică. Anul trecut, spre deosebire de 2009, a existat o creştere semnificativă şi în activităţile de transport pentru GEFCO România. Astfel, transportul aerian a crescut de peste 3,5 ori, la 772 de transporturi aeriene, atât importuri, cât şi exporturi, principalele destinaţii find Coreea de Sud, China, Sri Lanka, Brazilia şi India.

Totodată, compania a realizat 8.600 de transporturi rutiere (camioane complete şi parţiale), cu 52% mai multe comparativ cu 2009, iar numărul maşinilor transportate a crescut cu 37%, ajungând la 120.000 de unităţi. Transportul feroviar s-a majorat cu 32%, astfel că GEFCO a operat peste 250 de trenuri încărcate complet. Creşterea s-a datorat în principal cererilor mari din Europa de Vest. GEFCO a câştigat anul trecut 56 de proiecte şi 24 de clienţi noi, inclusiv retailerul de textile Kiabi, pentru care asigură transportul din Franţa către România, precum şi distribuţia la magazinele sale din România, în Bucureşti şi Constanţa. Printre clienţii companiei se numără Carrefour, Ford, Kiabi, Arctic, Unilever, Citroen, Renault, Ikea, Electrolux şi Philips. Grupul francez GEFCO, filială a grupului auto PSA Peugeot Citroën, a intrat pe piaţa din România în 2005.