Afacerile Bricostore au scăzut cu 17% anul trecut, până la 150 mil. euro

Autor: Dornescu Ioan Valeriu 01.03.2011

Afacerile retailerului de bricolaj Bricostore România au scăzut cu 17% anul trecut, de la 754,4 milioane lei (179 mil. euro) în 2009, astfel că francezii au ajuns la vânzări de circa 150 de milioane de euro pe piaţa locală. Philippe Bresson, preşedintele grupului francez Bresson, din care face parte compania, afirmă că afacerile companiei au fost afectate anul trecut atât de criză, cât şi de extinderea unor competitori în oraşe unde Bricostore deţine magazine. Şeful Bricostore a spus că se aşteaptă la o creştere a rulajului în acest an, prognoză bazată pe politicile comerciale pe care le va implementa compania. Bricostore România a deschis săptămâna trecută a 15-a unitate a reţelei din România, la Drobeta Turnu Severin, în urma unei investiţii de opt milioane de euro. "Ne-am propus să fim prezenţi în toate oraşele mari din România, dar numărul de unităţi pe care le vom deschide depinde de evoluţia pieţei de bricolaj, care s-a înjumătăţit în ultimii trei ani, la circa 1,5 miliarde euro", a spus Bresson. El a adăugat că retailerul va deschide următorul magazin în 2012, fără să precizeze locaţia.