Autostrada Bucureşti - Piteşti este găurită pe 87% din suprafaţă - reportaj Gândul
Prima şi încă singura autostradă din România care face legătura
între două localităţi importante, Bucureşti - Piteşti (A1) poate fi
considerată aproape impracticabilă, 87% din suprafaţa acesteia
având nevoie de reabilitare, operaţiune pentru care MTI a alocat 10
milioane de euro, scrie Gândul.
Într-un reportaj despre starea autostrăzii finalizate la începutul
anilor '70 şi planurile actuale ale Ministerului Transporturilor şi
Infrastructurii (MTI) în ceea ce priveşte reabilitarea ei, Gândul
arată că vreo zece gropi, care se întind una după alta pe o
porţiune de 50 de metri de-a lungul autostrăzii, sunt ocolite de
maşinile mai mici, însă tirurile şi camioanele le înfruntă
pieptiş.
"În sensul dinspre Bucureşti spre Piteşti drumul este destul de
prost chiar de la ieşirea din Capitală. Din loc în loc maşina se
scutură trecând peste numeroasele petice. La kilometrul 18, însă,
trebuie să ţii bine de volan.
Cele zece gropi se înşiruie una după alta, iar asfaltul care le
separă s-a crăpat şi el serios şi ameninţă să se transforme într-o
crăpătură care se va întinde pe zeci de metri, dacă nu intervine
nimeni", conform sursei citate.
Automobilele continuă să vină unul după altul cu viteză mai mult
peste limită decât legală. Cine apucă să vadă gropile smuceşte de
volan cât să nu depăşească prima bandă, dar nici să-şi pună inutil
la teste suspensiile. Citiţi mai mult despre
reportajul Gândul pe A1 găurită pe 87 la sută din
suprafaţă pe www.gandul.info