Emisiunea „Românii au talent“ a obţinut un record de audienţă al spoturilor publicitare
"Românii au talent",
emisiune difuzată de Pro TV în fiecare vineri de la ora 20.30, a
obţinut cifre impresionante în ceea ce priveşte spoturile
publicitare difuzate în timpul show-ului. Primele trei ediţii ale
emisiunii au reuşit să livreze un număr de 2.221,9 GRP-uri din
totalul de 3.499,3, ceea ce înseamnă 63,5% din oferta pieţei de
publicitate.
Conform GFK România, cifrele obţinute de Pro TV la nivelul
publicului comercial din mediul urban au fost de peste 7 ori mai
mari decât cele obţinute de Antena 1 în acelaşi interval orar,
postul concurent ajungând la un număr de doar 301,9 GRP-uri, adică
8,6% din oferta pieţei de publicitate. Şi la nivel de grup, CME
ocupă primul loc, la mare distanţă de concurenţă.
În intervalul difuzării show-ului "Românii au talent", grupul CME a
livrat pe parcursul celor trei ediţii ale show-ului un număr de
2.419 GRP-uri, ceea ce înseamnă 69,1% din piaţa de publicitate.
Cifrele obţinute sunt uriaşe, având în vedere că pe acelaşi
interval orar trusturile concurente (Intact, Dogan, Naţional,
Prima, Realitatea şi TVR) la un loc nu au obţinut decât 24,9% din
piaţa de publicitate.
În ceea ce priveşte punctele de rating, spoturile publicitare
difuzate în primele trei ediţii ale emisiunii "Românii au talent"
au atins o medie de 15,2 puncte de rating, de aproape 6 ori mai
mult decât Antena 1, care a obţinut doar 2,7 puncte de rating.
Vârful de audienţă a fost atins în cea de-a treia ediţie a
emisiunii, când unul din spoturile publicitare difuzate de Pro TV a
atins 27,1 puncte de rating.
Audienţa medie
înregistrată de emisiunea "Românii au talent" difuzată vineri, 11
martie, în intervalul 20.30 - 22.54, a fost pe publicul comercial
din mediul urban cu vârste cuprinse între 18 şi 49 de ani de 23,3
puncte de rating şi 54,6% cotă de piaţă, de aprope 6 ori mai mare
decât audienţa medie înregistrată de Antena 1, care atingea abia
4,7 puncte de rating şi 10,9% cotă de piaţă.