Modernizarea aeroportului Otopeni: ce înseamnă şi când ne luăm rămas-bun de la Băneasa

Autor: Razvan Muresan 22.03.2011



Sfarsitul lunii martie le va aduce pasagerilor care zboara din Otopeni mai multe porti de imbarcare la burduf si implementarea fluxurilor Schengen, desi aderarea Romaniei la spatiul unic european s-a amanat.

Modernizarea costa 150 de milioane de euro si va fi finalizata anul viitor. Cat de necesara era extinderea celui mai mare aeroport al Romaniei?

Al treilea obiectiv al programului de dezvoltare si modernizare a Aeroportului "Henri Coanda" Otopeni este pe cale sa se incheie la finalul acestei luni.

Pana acum, din faza a treia de modernizare s-au bifat primele doua puncte: constructia parcarii auto de 500 de locuri din luna iunie 2010 si reconfigurarea terminalelor Sosiri Internationale si Curse Interne in noul terminal Sosiri Schengen/ non-Schengen cu doua noi benzi de bagaje din decembrie 2010.

Oficialii Companiei Nationale Aeroporturi Bucuresti urmeaza sa inaugureze extinderea zonei de imbarcare prin burdufuri si sa implementeze fluxurile Schengen. Extinderea Finger este un obiectiv care a implicat, de fapt, prelungirea salii de imbarcare pentru destinatiile internationale a terminalului Plecari.

Lucrarile au inceput in luna august 2009, s-au derulat fara restrictii de trafic si s-au finalizat intr-un an si jumatate. Citiţi mai mult despre modernizarea aeroportului Otopeni pe www.businessmagazin.ro