Modernizarea aeroportului Otopeni: ce înseamnă şi când ne luăm rămas-bun de la Băneasa
Sfarsitul lunii martie le va aduce pasagerilor care zboara din
Otopeni mai multe porti de imbarcare la burduf si
implementarea fluxurilor Schengen, desi aderarea Romaniei la
spatiul unic european s-a amanat.
Modernizarea costa 150 de milioane de euro si va fi
finalizata anul viitor. Cat de necesara era extinderea celui mai
mare aeroport al Romaniei?
Al treilea obiectiv al programului de dezvoltare si modernizare
a Aeroportului "Henri Coanda" Otopeni este pe cale sa se incheie la
finalul acestei luni.
Pana acum, din faza a treia de modernizare s-au
bifat primele doua puncte: constructia parcarii auto de 500 de
locuri din luna iunie 2010 si reconfigurarea terminalelor Sosiri
Internationale si Curse Interne in noul terminal Sosiri Schengen/
non-Schengen cu doua noi benzi de bagaje din decembrie 2010.
Oficialii Companiei Nationale Aeroporturi Bucuresti urmeaza sa
inaugureze extinderea zonei de imbarcare prin burdufuri si sa
implementeze fluxurile Schengen. Extinderea Finger este un obiectiv
care a implicat, de fapt, prelungirea salii de imbarcare pentru
destinatiile internationale a terminalului Plecari.
Lucrarile au inceput in luna august 2009, s-au derulat fara
restrictii de trafic si s-au finalizat intr-un an si jumatate.
Citiţi mai mult despre
modernizarea aeroportului Otopeni pe
www.businessmagazin.ro