Forever Living Products intră pe piaţa de 50 de milioane de euro a băuturilor energizante
Forever Living Products România, companie ce comercializează
produse naturale şi cosmetice în sistem de vânzări multilevel
marketing (MLM - metodă de business care foloseşte o reţea de
întreprinzători autorizaţi independenţi pentru vânzarea de produse
către clienţii finali), a intrat pe piaţa băuturilor energizante
prin lansarea Forever Active Boost (FAB).
Pe această piaţă, care potrivit estimărilor de anul trecut se
ridică la aproximativ 40-50 mil. euro, noul brand al Forever Living
Products intră în concurenţă cu produse precum Red Bull (produs de
compania cu acelaşi nume), Burn (brand al Coca-Cola), Power Horse
(importat de către compania Dacardi Impex), dar şi altele. "Forever
Active Boost este comercializat la doză de 250 ml sau în baxuri de
câte 12 doze de 250 ml", au spus reprezentanţii Forever Living
Products, fără a da informaţii legate de ţinta de vânzări.