Vânzările Heineken au revenit pe creştere cu un avans de 7% anul trecut

Autor: Dana Ciriperu 06.04.2011

Heineken România, unul dintre cei mai mari producători de bere de pe piaţa locală, a înregistrat anul trecut o cifră de afaceri netă de 934 mil. lei (220 mil. euro), în creştere cu 7% faţă de 2009, producătorul revenind astfel foarte aproape de nivelul din 2008, cel mai bun al companiei, când vânzările nete au fost de 225 mil. euro.

"În anul 2010, Heineken România a înregistrat o creştere de 7% a cifrei de afaceri, comparativ cu 2009, în ciuda trendului descendent al pieţei de bere din România", a declarat Jan Derck van Karnebeek, Managing Director al Heineken România.

În anul 2010, volumul Heineken România a crescut cu 6% faţă de anul 2009. Conform Asociaţiei Berarii României, în 2010, piaţa de bere din România a scăzut cu aproximativ 3,5% faţă de 2009, fiind afectată de scăderea puterii de cumpărare a românilor.

Începând din luna aprilie 2011, Heineken România va importa şi va vinde 8 mărci internaţionale deţinute de grupul Heineken: Amstel, Birra Moretti, Krusovice, Foster's, Murphy's, Strongbow, Sol şi Desperados.