BRD şi Raiffeisen testează nişa suporterilor din fotbal

Autor: Liviu Chiru 17.04.2011

BRD şi Raiffeisen, două bănci de top, lansează astăzi carduri emise în parteneriat cu două dintre cele mai titrate echipe de fotbal pe plan local - Dinamo şi respectiv Steaua, în încercarea de a găsi o nouă nişă de clientelă.

Francezii de la BRD mizează din nou pe tehnologie, venind cu un card care va permite accesul contactless pe stadionul Dinamo. În schimb, austriecii de la Raiffeisen vin cu un card de debit co-brand emis în parteneriat cu FC Steaua.

Cardul aduce reduceri de până la 10% la toate biletele şi abonamentele pentru meciurile de fotbal ale echipei Steaua, precum şi la produsele de catering achiziţionate în timpul meciurilor, în interiorul stadionului.

Bancherii au încercat să marşeze pe cardurile co-brand şi în anii de boom, alegând în general parteneriate cu retaileri sau companii de utilităţi, însă criza începută în 2008 a lovit şi vânzările de carduri.