Argus Constanţa îşi triplează bugetul de publicitate anul acesta

Autor: Adrian Cojocar 21.04.2011

Argus Constanţa (UARG), numărul doi de pe piaţa de uleiuri vegetale din România, are pentru acest an un buget de publicitate şi reclamă în valoare de 2 mil. lei (490.000 de euro), sumă netă, care depăşeşte de peste trei ori cheltuielile firmei în acest sens efectuate în 2010.

Creşterea bugetului de publicitate şi reclamă vine în contextul în care compania a pierdut în ultimii ani cotă de piaţă în favoarea americanilor de la Bunge, liderul pieţei de uleiuri vegetale de pe plan local. Argus şi-a propus pentru acest an să-şi majoreze afacerile cu circa 2%, la 213,7 mil. lei şi să realizeze un profit net de 10,3 mil. lei, în scădere cu 27% faţă de cel obţinut anul trecut tocmai din cauza majorării cheltuielilor cu reclama şi a unor cheltuieli mai mari din activitatea financiară.

Acţionarii companiei au aprobat recent distribuirea în acest an a unui dividend brut de 0,1343 lei/unitate, respectiv o valoare totală de 4,8 mil. lei, din profitul de 14,3 mil. lei obţinut în 2010. Principalul acţionar al Argus este SIF Oltenia, cu circa 22,5% din acţiuni, iar Vasile Leu, preşedintele companiei, deţine o participaţie de 11,3%. Compania are o capitalizare de 77 mil. lei.