România, una dintre cele mai bune pieţe pentru Oriflame în T1

Autor: Cristina Roşca 04.05.2011

Firma suedeză de vânzări directe Oriflame a avut în primul trimestru din acest an vânzări de 396,8 de milioane de euro, în creştere cu 10% comparativ cu perioada similară a anului trecut. Profitul operaţional (EBITDA) pentru primele trei luni ale acestui an a fost de 53,3 de milioane de euro, în creştere de la 49,3 de milioane de euro.

"Am observat o creştere substanţială a afacerilor în Asia şi o revenire a situaţiei în EMEA, unde unele dintre cele mai puternice pieţe ale noastre au anunţat profit în creştere. Această situaţie ajută profitabilitatea companiei şi sunt încrezător că vom putea să ne atingem ţintele pentru acest an în pofida faptului că piaţa este în continuare imprevizibilă în ţările din Europa de Est şi Comunitatea Statelor INdependente care sunt principalele noastre pieţe", a spus Magnus Brannstrom, CEO Oriflame.

România, alături de Ungaria şi Turcia, a fost una dintre ţările din regiunea EMEA (Europa, Orientul MIjlociu şi Africa) cu cele mai bune vânzări, potrivit raportulul financiar al companiei. În EMEA - regiune ce cuprinde vânzările din 23 de ţări - afacerile Oriflame au fost de 106,8 milioane de euro, în creştere cu 9% faţă de perioada similară a anului trecut. Compania nu raportează venituri pentru fiecare ţară.

Oriflame România a obţinut anul trecut o cifră de afaceri similară celei din 2009. În 2009 afacerile companiei au fost de 98,9 mil. lei (23,5 mil. euro), potrivit Registrului Comerţului.